خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

اصن یه اوضاعیه باید ببینی!

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ
سلام عرض میکنم خدمت پروردگار محترم

کمال تشکر را دارا میباشم که هرکاری صلاح میدانید با زندگی اینجانب میکنید.

با تشکر.
  • یکی دیگر

نظرات  (۱۳)

خخخ حالتونو گرفته پروردگار محترم؟ : ))
پاسخ:
ایشون لطف دارن به ما... :(

:)

آفرین آدم همیشه باید شکرگزار باشه :)

پاسخ:
من هم همین کارو کردم .. ::(
  • جوجو کوچولو
  • :)
    پاسخ:
    :(
  • شملیــا ●○●
  • افرین :)
    پاسخ:
    ممنون :(
  • جوجو کوچولو
  • این اوضاع فک کنم برای همه هست اصولا :|
    پاسخ:
    اره ولی بعضی وقتا ...
    خب خدا صلاح ما رو بهتر میدونه :)
    پاسخ:
    میدونم..:(
    :))
    پاسخ:
    :)
    آخیییییی ناراحت نباش داداش
    نمیدونم چتونه ولی هرچی هست درست میشه 

    إن شاءالله...
    پاسخ:
    ممنونم . ...
  • فاطمه یعقوبی
  • جانا سخن از زبان ما میگویی
    پاسخ:
    هعی روزگار...
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    :))))))))))
    متن جالبیه اما عمقش پره درده.هییییییییییی
    پاسخ:
    آره..
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • خدا خیلی خوبه:)
    به حرفش گوش بدی به حرفت گوش میده:)
    دنیا رو درست میکنه واست:)

    یه روز خوب میاددد.....
    پاسخ:
     حال همه ی ما خوب است. 
    :) ... .
    ما گاهی خرابکاریهای خودمون رو به حساب پروردگار میذاریم
    پاسخ:
    مهم نیس دیگه گذشت..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی