خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

کیا آمار پاس کردن؟

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ق.ظ

آشوبم  الکی،

وزمین چرخ وفلکی

که اسهالت میکند

چوب لای حالت میکند

دلم قار وقور است

خانه سوت و کور است

قیافه ات کج وکولست

قیافه ام چپ و چولست

چولگیم از حد گذشت

ازحد گذشت بی حوصلگیم

قافیه ها به هم ریختند

وقیافه ها هم...

وزن ها عروضیشان تمام شد

و عروسیشان هم...

مرا دریا... نه مرا درنیا... بید

فقط ضریب چولگیم را حساب کنید...


با افتخار #خودم# :))))

  • یکی دیگر

نظرات  (۱۵)

شما کلا یه ضریب جدید دادی بیرون 😂😂 
پاسخ:
نه ، تو درس آمار هست چنین ضریبی...
بودنش که هست ولی همین الان با تیکه آخر این شعر، به طور کلی از عرصه آمار خداحافظی کرد :)
پاسخ:
شاید هم.    ... :|

:)))))))))))))),
عجب
+حرفی نی
پاسخ:
میدونم :)
همش الکی دیگه ؟
پاسخ:
یه جورایی :))
آمار؟ من پاس کردم شعر نداشت!!!!!!!!
خخخخ ولی ترکوندین با این شعر :)))
من تا نصفه خوندم شعرو بعد نظر دادم نگو قضیه تو بیت آخر بوده :))
چولگی چیست آیا؟!!
احساس میکنم یه کلمه لری باشه نه؟

پاسخ:
:)))))
ریشه کلمه رو نمیدونم ولی تو زبان فارسی کلمه چولگی رو داریم.
چولگی یک ضریب هست که عدم تقارن توزیع فراوانی رو روی یک نمودار نشون میده.
یا
در آمار و نظریه احتمالات چولگی نشان دهنده میزان عدم تقارن توزیع احتمالی است. اگر داده‌ها نسبت به میانگین متقارن باشند، چولگی برابر صفر خواهد بود.

پ.ن: "بابا برید درس بخونید من بلد نیستم. الکی میخواین منو ضایع کنید؟؟؟؟؟"
به افتخار شما، تشویق :-))
پاسخ:
خودم هم اشکال نداره سوت بزنم؟؟؟؟؟
:)))))))
عجب!!!
یادم نمیاد همچین ضریبی رو!!!
البته میدونی مال چند وقت پیشه؟!! آمار دبیرستان که هیچی، ولی آمار دانشگاه رو فکر کنم 5 سال پیش پاس کردم! فکر کن یه در صد یادم مونده باشه!!!
پاسخ:
چشم.
.
.
.
.
..
من الان فکر کردم یه درصد یادت مونده . :)))))))))))))
فقط یادمه هم اتاقی های لر زبانم گاهی میگفتن " چول شدم" !!! فکر کنم معنی کثیف شدن و اینا میداد :) نمیدونم !!!
پاسخ:
آهان آره شما درست میگید اون به معنی کثیفه ولی این یکی هم معنی کج و کولگی هست. شباهت ظاهری دارن.

خخخخخ مجید دلبندم... :)))))

یعنی آدم به بیمزگی خودم ندیدم :((
  • شملیــا ●○●
  • :))
    پاسخ:
    :)))
    تحولی عظیم در عرصه ی شعر و شاعری :))))))
    :|
    پاسخ:
    بله . گفتم کسی نیس کشفمون کنه  هااااا

    اینم یه نمونش :))))))))))))
    :)

    پاسخ:
    :))
    من هنوز پاسش نکردم :)))))) 
    پاسخ:
    پاس خواهید نمود اگر استاد بخواهد:))))))))

    البته اصن فکر نکنم داشته باشین :|
    چرا دارم :))) 
    پاسخ:
    زیاد سخت نیستاااا نترسی یه موقع.. :(
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • من پاس نکردم:)
    پاسخ:
    من این ترم گرفتم هنوز نخوندمش :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی