خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

یکی دیگر هستم

لوگوی یکی دیگر

خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی...

..

.اینجا محل بیکاری نوشت های من است . ایا همین کافی نیست که ایمان بیاوریم؟؟؟

**درباره ی من رو نیگاه کنید.***


اگه حوصله نظر دادن ندارید با اون فلش قرمزا زیر مطالب میزان بد بودن مطالب را گوشزد نمایید.

باتشکرات مربوطه، روابط عمومی وبلاگ yekidigar.blog.ir

لوگوی یکی دیگر

ص ه =صاده...

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۲ ق.ظ
ساده مینویسم: دوست دارم.

تو را نه،شعرهایم ...

فقط خاک بر سر تو بکنند که کمی نوشته ها را برای خودت محاوره نمیخوانی....

                                                    
                                                            #یکی دیگر"#
  • یکی دیگر

نظرات  (۶)

:دی
رازی نهفته در من چــــــون حلقه های مویت

مویت گـــرفته جانم... چشمت، سوای مویت

دور از منی و بی تو در جــــــــــاده ی خیالت

دستم میان باد است امشب به جای مویت

خود هــم نیایی آخر یک دسته زلف بفرست

آخــر شب است و من هم دارم هوای مویت

گیـــــــسوی تو به هر خم صدها شهید دارد

از بس که کشته ای دل در جای جای مویت

یک تن مرا بمـــــانده یک جان در این گذرگاه

تن لایقت نباشد جــــــــــان هم فدای مویت

موجست و باد و پیچـــش وندر خیال عشاق

دریـــــــــــــا در آوَرَد باز امــــشب ادای مویت

هـــــــــــر پنج حس مارا کردی به خود گرفتار

ولله شنیده ام من بـــــــــــاری صدای مویت!

گفتی چه هست آخر در این سیــــــاه پرده؟

من بخــــــت خود ببینم در مــــــــاورای مویت

بنشین که خواهم اکنون شعری کنم فدایت

بیتی برای چشمت بیتی بــــــــــــرای مویت



شاعرشو نمیدونم.
پاسخ:
ایول شعر...
ای بابا چرا فحش میدی بهش؟! :))
پاسخ:
بعضی وقتا از دوست داشتن زیادیه.....
  • آریانا م.ف
  • هاهاها. فحش نده عامو منم محاوره نخوندم:D
    پاسخ:
    loooooooooool دیر گفتی دیگه کاری از من ساخته نیست . :))))))))
    خخخخخ واقعا از بس عاشقی عاشقیت از سر کله طرف نشونه گیری شده. خخ
    پاسخ:
    بابا دیگه باید یه طوری حالیش کنی وقتی نمیفهمه :)

    Do you agre with me???????????
    عالی بود :)))))
    پاسخ:
    ماییم دیگههههههههه ا


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی